Sunday, January 23, 2011

beca kuning

  aku suka jalan2,,hahaha
jalan2 buang masa tu la hobi aku..
kawan2 kata aku gila suka jln2 sorang..
lantak ar,,aku X usik kepala diorg pon..HAHA..

aritu 15.01.11 yg lalu.aku g penang sorang2..
naik moto kesayangan aku namenye Ayu.
Ayu nie moto yg sopan santun , lemah lembut, berbudi bahasa.
HAHAHA.. 

 nie la Ayu..

  Penang.
aku ternampak si penarik beca.(aku nk citer pasal penarik beca je pon)
aku amik gmbar die. syok je aku tgk die,muke die tenang je rilex  mcm xda masalah ..

   kat mane ntah aku jumpa org nie,,kalo xsilap kat2 padang kota kot....
aku mcm best tgk beca tu,,agak2 mau la 1 beca sendiri wat koleksi kat rumah,,HAHA
lame gak aku xnaik beca..dulu ada la gak juz duduk kejap atas beca tp xjalan pon,,jadi la tu
mase zaman aku sek rendah kat Muar Johor..sk parit setongkat. byk penarik beca cari rezeki ngan atar budak. tp aku tgk xlame ar,,pas aku masuk sek menengah dah makin kurang beca2 kat Bandar Muar.
mungkin si penarik beca tu org tu la gamaknye,dah xlarat kot,,huhu

BECA OH BECA..
 aku nk ada beca gak,,
hahahaha

cerita yg xda motif n moral value..HAHA

No comments:

Post a Comment